SK

Doprava

Doručenie občerstvenia prebieha v spolupráci so spol. Wolt Drive.

Po objednávke tovaru, ktorá je možná najskôr 2h pred požadovaným časom doručenia, sa automaticky prevedú informácie o preprave do systému kuriéra. Pokrmy sú na prevádzke vyrobené těsně pred vyzdvihnutím kuriérom, preto sú vždy maximálne čerstvé.

Objednávku je možné zmeniť alebo zrušiť min. 3h pred jej doručením.

FAQ

Chcem si objednať, ale v mojej lokalite to nedá

Ak sa nachádzate v meste, kde systém prevádzkujeme (aktuálne Bratislava), ale k Vám nerozvážáme - napíšte nám na info@bbbox.sk. Zistíme, či k Vám môžeme rozšíriť zónu doručenia.
V prípade, že ste v meste, kde službu aktuálne neposkytujeme, ale bageterie Boulevard tu nájdete, netreba zúfať. Do všetkých našich pobočiek službu v čo najkratšej dobe rozšírime.
Pokiaľ máte záujem o informovaní až u Vás budeme, napíšte nám mesto, kde na nás čakáte na info@bbbox.sk. Ďakujeme!

Kedy môžem box objednať?

Objednávať môžete kedykoľvek :-)
Doručujeme od 8 - 21h.

Kedy môžem objednávku zmeniť alebo zrušiť?

Objednávky je možné meniť alebo rušiť najneskôr 3h pred vybraným časom doručenia. Neskoršie zmeny bohužiaľ nie sme schopní spracovať.

Ako môžem platiť?

Platiť môžete online platobnou kartou alebo na faktúru.

Možno objednať dopredu na konkrétny deň a hodinu?

Samozrejme. Všetky svoje objednávky nájdete v sekcii "môj účet".

Ako ideálne podávať produkty?

Produkty je najlepšie podávať okamžite po ich prevzatí. V prípade, že je na chvíľku uschováte v chladničke, odporúčame pred ich konzumáciou 30 minút v izbovej teplote. Nejedná sa o balené produkty, spotrebujte v deň doručenia.

Dorazil mi iný box ako bol objednaný

Napíšte nám na info@bbbox.sk. Keď pripojíte aj fotky doručených boxov, budete najlepší. Obratom situáciu napravíme.

Nie ste spokojný/á s kvalitou doručeného jedla?

Niekoľko hodín po doručení Vám zašleme hodnotiaci formulár. Buďte prosím, čo najviac popisný, aby sme mohli službu vylepšiť a samozrejme aj dojednať nápravu za nekvalitnú objednávku.

Môžem si namixovať vlastný box?

Z prevádzkových dôvodov to zatiaľ nie je možné. Máme niekoľko typov boxov, ktoré uspokoja chute naprostej väčšiny stravníkov.

Prečo vo výbere chýbajú zapečené bagety?

Chceme Vám bagety dodať v najvyššej možnej kvalite. To bohužiaľ u zapečených nedokážeme garantovať. Preto sú v ponuke rozvoze iba čerstvé bagety


Neuspokojila Vás žiadna z odpovedí? Napíšte nám na info@bbbox.sk, kde Vaše otázky radi zodpovieme

pravidelní zákazníci

BB Box BB Box BB Box BB Box BB Box BB Box